Известие

Collapse
No announcement yet.

как се сваля главата на 145 боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ---
    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:11.
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • #17
      относно главата имали значение лява или дясна штото мисля да взема една да мия направят да неме мотат после

      Comment


      • #18
        ---
        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:12.
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
          Има значение.
          Няма значение. Различен е само кожухът с разпределителният вал върху главата. Той се демонтира лесно, на 4 болта е.
          Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:19.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #20
            ---
            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:13.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #21
              Имам един приятел, дето прави трактори и има съответното оборудване. Та въпросният идиот, нали му е по-лесно, откача направо магарето и вади напред мотора и скоростната кутия комплект.
              Това обаче е частен случай.
              В един сервиз, главите се свалят без да се пипа нищо друго.
              Лява или дясна няма никакво значение. Има значение само частта с вала, как ще я сложиш.
              И , колега, питай преди, а не след това.
              Едит: аз и до сега, ако ще свалям и двете глави, предпочитам да си сваля мотора, ама защото имам помощници. В един сервиз това е недопустимо!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                Прочети внимателно вьпроса. Ако аз сьм разбрал правилно човека иска да си купи глава, която да се ремонтира(ревизира) и да бьде бодната на мястото на тая която тооолкова трудно излиза.
                А това не пречи да си вземе една целофанена гарнитура и да си сложи за 5 минути неговият вал с повдигачи и кожух върху която и да е глава. Аз засега още не знам дали не става въпрос за 16 клапанова глава, там вече има лява и дясна. Ти разбра ли кой е мотора, щото аз не. Нещо няма достатъчно информация.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #23
                  ---
                  Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:14.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #24
                    мотора е 1.6 8 клапана 95 година

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от venko8585 Покажи съобщение
                      мотора е 1.6 8 клапана 95 година
                      Следователно мотора не би трябвало да се сваля.Главите стават от какъвто и да е боксер с 8 клапана. Няма значение лява или дясна. Обръща се само горната част с вала.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #26
                        можели някой да обясни боксера има ли белези за зацепване на агренажа и къде са по точно

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от venko8585 Покажи съобщение
                          можели някой да обясни боксера има ли белези за зацепване на агренажа и къде са по точно
                          Има много хубав менюял за 33-ки, ама кой да чете. Аз лично също трудно го прелистих.
                          Та белезите са на зъбните на валовете, под формата на две чертички около един зъб. Виждат се, като махнеш гумените тапи в тенекиените капаци на ангренажа. ГМТ е белязана на маховика с едно голямо "Т". Тапата е в най-горната част на кожуха на съединителя.
                          Това за 8 клапановите.
                          За 16 клапановите има други белези.
                          Порови се в менюала. Има го в 33 раздела.
                          Изобщо за боксер рови и питай в 33 раздела!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #28
                            мерси за помошта ше пусна една тема там

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от venko8585 Покажи съобщение
                              мерси за помошта ше пусна една тема там
                              Свали си менюала и чети!
                              Няма никаква филисофия!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                нешто не сваштам за белезите на валовете че сам стигнал до там

                                Comment

                                Working...
                                X